Als je van culinaire verrassingen houdt, is dit restaurant een aanrader! Elk gerecht was een ware smaaksensatie met mooie en soms verrassende smaakcombinaties. Ook met allergieën of dieetwensen weet men hier prima om te gaan. Op het menu staat voor ieder wat wils: vlees, vis of vegetarisch. Ik heb erg genoten van de artisjok, hummus en paddenstoelenjus en de gepofte spitskool en de beurre noisette en truffel. De coffee & caramel met vanille ijs, gekarameliseerde noten, butterscotch en espresso maakte het helemaal af.