Wat mij betreft is In den Heerlyckheid zonder twijfel het beste restaurant van Deurne en omstreken. Iedere keer dat ik hier kom word ik opnieuw verrast door de kwaliteit, de sfeer en de gastvrijheid. Chef Leon weet echt hoe je bijzondere gerechten op tafel zet. Zijn creativiteit en smaakcombinaties maken elk bord tot een beleving. Je proeft dat er met passie en aandacht wordt gekookt, en dat zie je ook terug in de presentatie.








